12 Nisan 2013

Lotus Çiçeği

bir tarafı da yalnızlıktır bu şehrin
baştan başa
simurg diye bir adam yaşar
küçücük bir taşrada
stockholm bir kent adıdır
diye düşünce de aklınıza
anlayacaksınız o zaman işte
ben ahlaksız bir adam değilim

hazırlıksız bir misafir gibi
dostoyevski silah çeker
gördüğünüz avutur, görmediğiniz
ya görmediğiniz
iç bulandırıcı bir kıldır
tabağınızın kenarında
diye düşünce de aklınıza
anlayacaksınız o zaman işte
ben ahlaksız bir adam değilim

öpüşlerimi düşüncek olursan
sevişlerimi düşünecek olursan
gidişlerimi düşünecek olursan
dönüşlerimi düşünecek olursan
her seferinde de yatak odası
geliyor aklıma
diye düşünce de aklınıza
anlayacaksınız o zaman işte
ben ahlaksız bir adam değilim

keşke otuzumda karşıma çıksaydın
aynı, aynı, aynı
çamurda açan bir lotus çiçeği gibi
diyorsa bir adam halihazırda 
afrikanın hariç olmadığı
bilindik bir macerada
ruhunuzun kızlık zarına bir
parmak sokuyorsa erotikçe
cemal süreya
diye düşünce de aklınıza
anlayacaksınız o zaman işte
ben ahlaksız bir adam değilim 

her şeyi yutan karadelikler
gibidir o kahrolası kadınlar
estergon kale adıysa
kanije kale adıysa
haksızlık yapılmıştır ismi
kötü konulmuş bir çocuğa
birisi müstehzi bir gülüşle
bir şehrin en uykusuz yerinde
kendine verdiği sözü
sakince dudağında tutuyorsa
diye düşünce de aklınıza
anlayacaksınız o zaman işte
ben ahlaksız bir adam değilim

çabuk bozulan çin malı bir
kadınla son kullanma tarihine dek
çılgınca sevişiyorsa adamlar
ve o en sevdiklerinin kaybolduklarını
elinde bir sigara
köhne apartmanların önünde
bozuk gramerlerin tacizine uğramış
bir şekilde sessiz sakin bekliyor
ve hala ahlaksızlıkla suçlanıyorsa
diye düşünce de aklınıza
anlamayacaksınız o zaman yine
ben ahlaksız bir adam değilim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder