25 Şubat 2010

akıyor tüm bilinçler birinden diğerine

sıfırın altında hayaller. buz tutan sevinç gözyaşları. sümükleri akan bir yalnızlık bu akşam. gözlerinin feri kaçmış, gırtlağında sözcükleri düğümlemiş bir kadın eli. saçı başı dağınık, orgazm sigarası tadında içilen bi sürü sigara. teferruattan arınmış bir şiddet, içerdeki huzura uzaktan el sallamak gibi bu akşam.

ve bu akşam nedense havada bişeyler var, hava bişey gibi. taa iskoçya'lardan sesler duyuyorum. gökyüzünden ayaklarımı sarkıtıyorum dünyaya. esrarkeş sevgililerin gözlerindeki ateşli humma, zihnimdeki gereksiz hücre işgallari. ve bilincin akışı, öyle akışı, öyle, kırmızı gibi bişey var sanki yol ortasında.

yara izi olan bir surat, bir trafik kazası, muazzam birşey bu. kırmızı ışıkta duran yeniyetme sevdalar, yeşilde korna sesleri. hızlı kalkışlar beraberinde. uzakta tıngır mıngır bir ses, bi kadın erkeğine sarılıyor, bi adam kolye takıyor sevgilisine, aynaya bakıyor sevgilisi, belki de sevgili olmayan bir sevgili. belki de sevgili taklidi yapan bir timsahtır.

bu akşam cesur bir barmen, araya girerek kalabalığımdan sıyırıyor beni. kaplumbağalarla ilgili bi hikaye anlatmakta. dinlemiyorum. çok uzakta bir kadın yine süzüyor beni, beni bilmiyor oysa. bilmekte istemiyor gibi. son kullanma tarihimden önce tüketmek istiyor sanki çok az kalan bişeyleri.

sigara küllerinden yapılan kaleler bu akşam. tersi yüzü belirsiz bir metin. bir ölüm sonra. iç sızısı var, yok gibi. ağlamak hiç yok çoktan beri. bu akşam nefertiti gözlerini mısır'dan bana dikmiş gibi..

italyanca sözcüklerim eksik gibi bu akşam. saygınlığını kaybetmiş bir orospu gibi düşüncelerim. her göte parmak atan bir soytarı fikirlerim. bu akşam bi bulantı, bi melankoli, bu akşam, kusma isteği.

dünya üstüme boşalıyor bu akşam, bembeyaz heryerim. ve bir şehrin en yalnız kişisi, curcunalı mekanların önünde bir dilenci bu akşam. sümüklerini silen yok, ağlamaya takatsiz.

ve anlattıkça o boktan hikayesini, deliriyor sanki gözleri.

susuyoruz ya, o da o yüzden çok sevdi bizi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder