06 Ocak 2010

yaşamak çoğu zaman baş ağrısı

nasılsa sarhoşuz. kelimeler bize eşlik edemez artık. ve öylesine sıradansınız ki, size aşık olamıyorum. hatta ben sizin gibi olamıyorum..

kendimiz olmayan benliğimiz aslında bize hep ihanet ediyor. aşkı arıyoruz. somutuz. ama soyutta kaybolmak istiyoruz - Anlamsız.

hiçkimseye yakın olamıyoruz. komiğiz. gülüp geçiliyoruz. önemli değiliz. bunu kabullenmeliyiz. bunu kabullendiğimizde egomuzu yitiriyoruz. siz bize 'ezik' diyorsunuz.

susuyoruz. hatta kırgınız. sikinizde değil kırgınlığımız. insanlığımızı unuttukça toplumda önem kazanıyoruz. erkekliğimiz becerdiğimiz kadın sayısıyla ölçülüyor. olmadı erkekliğimiz kavga etme becerimiz.

rahatsız ediliyor, beceriksiz ilan ediliyoruz. yalnız kalmamıza izin vermiyorsunuz. yalnız kalma isteğimize patolojik bir olay olarak bakıyorsunuz. yalnızlığın bir hastalık olduğuna inanıyorsunuz. aslında gerçekten hastayız. bizi hasta ediyorsunuz.

bize acıyorsunuz. gülüyoruz. aslında orospuluklarımızla övünüyoruz. ahlaksızlıklarımız başarılarımız oluyor. gülümsedikçe küstah, somurttukça alıngan oluyoruz.

biz spontane aşklar yaşıyoruz. ben aklınızda kalabiliyor muyum? benim gibi olmanız için spontane aşklar yaşamanız gerekiyor. bizler orospu çocuklarıyız. içimizde şeytan var.

küsüyoruz. bazen bir sigara yakıyoruz. sigara sağlığa zararlı diyorsunuz şimdi de. sizden nefret ediyoruz. orospuluğunuz sizi kamçılıyor. bizler zehirleniyoruz.

biliyoruz. bu yüzden sakiniz. ölüyoruz. yaşamak çoğu zaman baş ağrısı. somutlaştıkça seviliyoruz. ve yaşamak sevgilim, çoğu zaman baş ağrısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder