07 Mayıs 2010

uzay boşluğu

uzayda yer kaplıyorsun ya hani
işte o yüzden seviyorum ben seni.
yoksa aşkın öyle simgesel, alengirli
anlamları yok benim zihnimde.

hani böyle kızınca yuvarlıyorsun ya gözlerini
evet işte, evet tam o yüzden seviyorum.
o kadar basmakalıp olma sevgilim,
belindeki gamzeni seviyorum mesela.

tam ihtiyacım olduğu anda,
bilmediğim bir cumhuriyetin bilmediğim bir şehrinden
bana sesli harfler satın almanı seviyorum mesela.
evet işte o yüzden. yoksa öyle simgesel,
alangirli anlamlar yok benim zihnimde.

ince ince yağan bir yağmurun altında
ıslanmayı hiç sevmiyorum mesela.
o yüzden dudaklarına sığınıyorum
her yağmur yağdığında,
evet evet
işte o yüzden aşkın tanımı her
saniye farklıdır. hiç gerek duymaz
alangirli laflara..

uzayda yer kaplıyorsun ya hani sen,
sadece bu yüzden seviyorum seni.

3 yorum:

  1. cemal süreyya'yı hatırlatan dizeler:

    "Hiçbir şeyim yok akıp giden sokaktan başka
    Keşke yalnız bunun için sevseydim seni."

    yine de;
    keşke bir nedene ihtiyaç duymaksızın olsaydı sevmek..

    YanıtlaSil
  2. şarkı çok güzelmiş şiir de öyle

    YanıtlaSil
  3. @üryan - yorumun için teşekkür ederim. cemal süreya candır.

    @wimparella - beğenmene sevindim. şarkı benim de favorim...

    YanıtlaSil